ناوک

یک پرستار می گوید

ناوک

یک پرستار می گوید

بازی

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۹ ب.ظ
آره من همون دخترم. همونم که قبل ازدواج معتقد بودم شوهر آدم باید فاصله سنیش با آدم حداقل باشه. اونجوری وقتایی که بخوای بچه بشی و بچه بازی دربیاری بهت گیر نمیده که نکن زشته. مثلا هوس کنی تو پارک تاب بازی کنی، پایه ت میشه.
آخرشم کار خودمو کردم. با مردی که کمتر از یکسال ازم بزرگتر بود ازدواج کردم. احساس افتخار هم می کردم از این کار.
حالا همون دختر خسته شده. دیگه نمی تونه. دیگه نمیتونه به این پسر بچه بفهمونه بابا این زندگیه، بازی نیست. مال دوتامونه. جدی بگیرش.
دیگه خسته شده و فقط نشسته و نگاه میکنه به پسر بچه ای که زندگی رو مثل بازی فرض کرده و داره با سرنوشت دو تاشون بازی میکنه.
مطمئنا پسر بچه وقتی بزرگ میشه که خیلی دیره...
  • رها

نظرات  (۳)

raha??
:|
yadet rafte manoooooooooooo?
پاسخ:
نه بابا مگه میشه، من بد نیستم
rasli khobi?? :*
رها ینی فاصله سنی زیاد باشه؟
پاسخ:
آره دیگه. میدونی هر چقدر که طرفت آدم منطقی و معقولی باشه بازم تجربه ای که من داشتم اینه که دخترا عقلشون بزرگتر از سنشونه و همیشه تو از اون جلوتر فکر می کنی و این خوب نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">