ناوک

یک پرستار می گوید

ناوک

یک پرستار می گوید

5-یا محول الاحوال...

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ
این روزا حال روحیم بد داغونه

همه جوره از خودم شاکیم

ناراضیم

یا امام رضا بذار فک کنم همون روز که دلم گرفت و شماره ی حرم و گرفتم و سلام دادم و خواستم تا طلبم کنی، طلبم کردی

حس خوبیه برام که یکی دعوتم کنه یکی منو بخواد یکی نازمو بکشه یکی آرومم کنه

مخصوصا اگه آقام امام رضا باشه

مخلصم آقا

لطفا لطفا حالمو خوب کن


پ ن: صبح زود عازمیم ان شاء الله


  • رها

نظرات  (۳)

سلام دوست وهمکار عزیزم
من شمارو لینک کردم.خوشحال میشم شمام سری به وبلاگ من بزنین.
حرفای دلت قشنگه.


پاسخ:
پاسخ:
نظر لطفتونه
  • ali❤❤خــــــــــــــــاص❤❤ali
  • رها جون زیبا مینویسی

    پاسخ:
    پاسخ: شکسته نفسی میفرمایید استاااد
  • ali❤❤خــــــــــــــــاص❤❤ali
  • این عصرهای پائیزی...

    عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد ...!

    گـویی ... تـو اتـفاق می افـتی...

    و مـن دچـار می شـوم ..

    تـمام "مــن" دارد "تـــو" می شـود

    سلام وب قشنگی داری

    به منم سر بزن

    پاسخ:
    پاسخ:
    حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">